Saturday, June 2, 2012

merepek meghaban

slm..
xtau nak ckp pe sbnonye..just nak luahkn perasaan..aku sebak btoi bile rmai membe y dpt smbong blajo pastu aku x dpt..aku dpt msok f6 je..jadi le..ade drpade xde..baru2 ni tawaran poli kuar..pastu membe2 aku y dulunye same2 sedih ngan aku sbb x dpt msuk u skang ni hepi je sbb deme dpt poli..bodoh tol aku x isi bnd tu..asal aku x tny org..haish..bile nengok gambo ni mule le rase nak nanges..tringat kenengan ngan membe..trigat gak ayat y ckg ckp ni `mule2 mmg kome skola ni bosan..tp, lme2 nnt kome akan rndu zman pesekolahan ni`..


xtau nak ckp pe dah..mse tros berlalu dan aku ttp di sini, rse kosong je..rse mcm da xde mse dpn..aku ade 1 je lg pluang..rayuan upu..harap2 aku dpt r..x pon aku ikot ckp abg aku..bli no pin baru..pastu isi borg bln 7 ni, pastu msok poli bln 12..tu je jlnnye..haish..mak aku plak x abih2 nak marah aku..x abih2 nak push aku..adoi..membe2 y same f6 ngan aku pon gaye mcm nak blah je bile deme poli tu..haish..rse sny gile r cuti ni..bosan nak mmpos..haish..


tu je la aku dpt ckp..k..chow

1 comment:

Sharifah Hassan said...

Pada pendapat saya, pelajar yang buat form 6 akan cemerlang di universiti. Jangan risau, yakinlah bahawa anda di tempat terbaik untuk membina diri!